Sunday, November 4, 2012

あらし!!

せんしょうは あきやすみです。
わたしは ここにいました。
サンヂーあらしは げつようびに ここにありました。
つよいかぜは たすさんありました。
わたしのうちのローレンスアパートで でんきは ありませんでした。
ネットも ありませんでした。たいへんでした。
 きんようびのばんに でんきがありました。
よかった。。。




Last week was fall break, and it was supposed to be nice and relaxing, until the hurricane Sandy hit us hard. And according to this picture my friend caught off google crisis, we were in the middle of the storm at one point! Thanks goodness everything recovered fast enough...

No comments:

Post a Comment